Haber

Sabiha Gökçen Havalimanı’nda bagaj krizi

İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’nda (İSG) bagaj krizi yaşandı.

Akşam saatlerinde İSG’yi kullanan bazı yolcular sosyal medyadan AJET Pegasus Havayolları’nın valizlerini güzergahlyarına göndermediğini iddia etti.

AJET ve Pegasus Hava Yolları’ndan açıklama yapılmazken, Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’nı işleten şirket sorunun kaynağının sistem arızası olduğunu duyurdu.

Şirketten yapılan açıklamada, bagaj hizmetlerinde sistem kaynaklı bir arıza nedeniyle yer yer aksaklıklar ve kısmi durmalar yaşandığı belirtilerek, “Ekiplerimiz problemin en kısa sürede giderilmesi ve seyahatlerin aksamaması için çalışmalarına devam etmektedir. Yolcularımızın anlayışı ve sabrı için teşekkür ederiz.” ifadeleri kullandı.

(HABER MERKEZİ)

guneysinirhaber.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu